نوشته شده توسط : nouri

/دوربین خورشیدی برای باغ /doorbinmarket.com

 

با توجه به وسعت یافتن فعالیت های اینترنتی که نشان از استقبال مردم از این گونه فعالیت ها است، فروشگاه های اینترنتی متعددی در دنیای اینترنت تاسیس شده اند. این فروشگاه ها تمامی زمینه ها کاری که به طور فیزیکی در بازار وجود دارند را به طور مجازی و با دسترسی راحت تر برابر مشتریان خود قرار می دهند. از جمله حیطه های تخصصی که شاید افراد زیادی از آن اطلاع نداشته باشند، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. خرید دوربین های مدار بسته هرگز آسان تر از الان نبوده است. سایت های متعددی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. یکی از بهترین و با سابقه ترین این سایت ها، سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، است. سایت دوربین مارکت علاوه بر فروش و خدمات دوربین های امنیتی و نظارتی، دارای مطالب پر محتوایی است که برای افراد تازه کار که قصد خرید دوربین های امنیتی ونظارتی را دارند می تواند منبع اطلاعاتی موثق و معتمدی به شمار برود.

از جمله اطلاعاتی که می توانید از طریق مطالعه مطالب سایت دوربین مارکت بدست آورید، انتخاب نوع دوربین مناسب برای اماکن مختلف است. بعنوان مثال دوربین خورشیدی  برای فضاهای باز که نور خورشید به طور مداوم در دسترس می باشد، یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل به شمار می رود. استفاده از دوربین خورشیدی برای باغ به دلیل تابش مداوم خورشید که به جذب انرژی موردنیاز دوربین برای کار کردن منجر می شود، برای صرفه جویی در مصرف برق و یا باتری بسیار عالی می باشد. از سوی دیگر وایرلس بودن این دوربین های خورشیدی آنها را به بهترین و مناسب ترین گزینه برای اماکن باز تبدیل می کند.

از سوی دیگر، یکی دیگر از دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دوربین داهوا dh-hac-t1a21p می باشد. این دوربین به دلیل توانایی هایی همانند دید در شب، کیفیت فول اچ دی، زاویه دوربین مناسب و همچنین قیمت بسیار مناسب آن، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی در حال حاضر می باشد. خرید دوربین dh-hac-t1a21p و همچنین دوربین خورشیدی از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار بسیار ساده ای است که می تواند شما را از دغدغه رفتن به بازار و خرید آن، راحت کند.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین داهوا b1a21p /  دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a / دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. محصولات تولیدی شرکت ها و برندهای معتبر سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان همگی و همزمان در سایت دوربین مارکت مشاهده کرد. سایت دوربین مارکت را می توان مقصدی مناسب برای افراد حرفه ای و تازه کار دانست. افراد حرفه ای می توانند محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت ممکن و به سرعت تهیه کنند. افرادی که به تازگی قصد خرید دوربین های مدار بسته و دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، می توانندن با توجه به توضیحاتی که درباره عملکرد هر محصول داده شده است و همچنین مطالعه مطالب آموزشی و اطلاعات عمومی که در سایت دوربین مارکت موجود است، اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند. پس از کسب اطلاعات لازم و جستجو در بین محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، انتخاب و سفارش کالای مورد نظر بسیار ساده تر از گذشته خواهد بود.

یکی از محصولات برند معروف و معتبر داهوا که نزد همگان به کیفیت بالا شناخته می شود، دوربین داهوا

 dh-hac-hdw1400emp-aاست. دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a که در دسته دوربین های دام آنالوگ قرار می گیرد، از تکنولوژی هایی مانند صد آب و ضد گرد و غبار، دوربین 4 مگا پیکسلی با کیفیت اچ دی، حسگرهای مادون قرمز، ویژگی  دید در شب با پوشش دهی تا فاصله 50 متر، بهره مند است. برخورداری از تمامی امکانات ذکر شده و کیفیت بدنه بالای آن در کنار قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a را تبدیل به یکی از پرفروش ترین دوربین های مدار بسته در سایت دوربین مارکت و بازارهای داخلی کرده است.

دیگر محصول مقرون به صرفه ولی با کیفیت بالا، دوربین داهوا b1a21p است که در سایت دوربین مارکت موجود است. دوربین داهوا b1a21p نیز همانند دوربین مدار بسته قبلی برابر آب و گرد و غبار مقاوم می باشد و از دارای دوربین آنالوگ است. دوربین داهوا b1a21p با کیفیت 2 مگا پیکسلی و کیفیت فول اچ دی ، می تواند برای فضاهای بیرونی یک گزینه بسیار مناسب و مطمئن به شمار رود.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین مارکت / دستگاه DH-XVR1B16 / دوربین سیم کارتی

 

هر کسب و کاری برای مقابله با خطراتی همانند سرقت و آتش سوزی به سیستم های امنیتی و نظارتی نیاز دارد. امروزه علاوه بر صاحبان کسب و کار، بسیاری از مالکان منازل نیز از دوربین های مدار بسته در منازل خود استفاده می کنند. به طور حتم، خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی برای افراد بی تجربه در این زمینه، کار دشواری است. با وجود شرکت های بزرگ و شناخته شده در عرصه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی، انتخاب محصول مورد نیاز نیز سخت تر از گذشته شده است.. نام های معتبری که نشان از کیفیت بالای محصولات آن ها است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال جایی هستید که دارای تنوع فراوان محصولات با بالاترین کیفیت هستید، ما دوربین مارکت را به شما پیشنهاد می دهیم. سایت دوربین مارکت، با تجربه ای که در طول سالیان از طریق فعالیت تخصصی در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع سیستم های امنیتی و نظارتی کسب کرده است، می تواند از جهات مختلف به شما کمک کند تا خرید و انتخابی صحیح و مناسب داشته باشید.

تکنولوژی های به کار رفته در دوربین های مدار بسته هر روز در حال پیشرفت است. از جدیدترین پیشرفت ها و تحولاتی که در دوربین های مدار بسته رخ داده است، قابلیت نصب و فعال سازی سیم کارت بر روی آنها می باشد. دوربین سیم کارتی، که به دلیل سیم کارتی که بر روی آن نصب است، می تواند بدون نیاز به هیچگونه اتصال به مودم و یا کابل، تنها از طریق فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت به اینترنت و شبکه متصل می شود.

یگی دیگر از دستگاه هایی که در نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی نقشی مهم ایفا می کند، دستگاه های ضبط هستند. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که متناسب با نوع آنالوگ یا تحت شبکه بودن دوربین انتخاب می شوند. دستگاه DH-XVR1B16 یکی از دستگاه های آنالوگ شرکت داهوا می باشد. دستگاه DH-XVR1B16 به دلیل پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته با کیفیت دوربین مگا پیکسلی، می تواند یک گزینه مطمئن و امن برای قرار دادن در سیستم امنیتی و نظارتی شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین فیش آی /  دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربین مارکت

 

تمام کسانی که قصد دارند محصولی جدید که هیچ تجربه و ذهنیتی از آن ندارند را خریداری کنند، برای کسب اطلاعات از سایت ها و مطالب آنلاین مرتبط با آن موضوع کمک می گیرند. اکثر سایت هایی که مطالبی مرتبط با آن محصول را قرار می دهند، در همان زمینه نیز فعالیت می کنند. افرادی که قصد خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، می توانند از مطالب و محصولات موجود در سایت دوربین مارکت دیدن کنند. سایت دوربین مارک، یکی از سایت های شناخته شده و با تجربه در این عرصه است که سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه عرضه و نصب و خدمات مرتبط به انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. افراد تازه کار و نآشنا می توانند با استفاده از مطالب و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است، نه تنها اطلاعات خود را درباره آن محصول افزایش دهند، بلکه با ذهنی آشنا قادر به خریداری سیستم مورد نظر خود خواهند بود. علاوه بر مطالب و توضیحات موجود درباره محصولات، مشتریان می توانند از بخش تماس با ما با کارشناسان و متخصصین فعال در سایت دوربین مارکت ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنند.

یکی از محصولات مورد نیاز هر سیستم تحت شبکه، دستگاه ان وی آر می باشد. این دستگاه که وظیفه دریافت تصاویر و صدا از دوربین های مدار بسته را بر عهده دارد، توسط شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته به بازار عرضه می شوند. شرکت داهوا نیز به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با تولید مدل های مختلف دستگاه ان وی آر، توانسته است بخش بزرگی از بازار را به دست گیرد. دستگاه NVR4832-4KS2 یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته 8 مگا پیکسلی  تحت شبکه می باشد.

یکی دیگر از محصولات موجود در دوبین فیش آی است. دوربین های مدار بسته فیش آی با قابلیت چرخش زاویه ای 180 یا 360 ای، قابلیت برقراری مکالمه، انتقال تصاویر بر روی گوشی تلفن همراه و اینترنت و همچنین پشتیبانی از رم تا 64 گیگابایت، گزینه ای ایده آل برای مکان های داخلی با سقف های بلند می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین سیم کارتی/ دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2/ دوربین مارکت

 

برای کسانی که قصد تهیه سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند سوال پیش می آید که از کجا می توانند آن را خریداری کنند؟ یا چه برندی را انتخاب کنند؟ مسلما این سوالاتی است که با ذهن هر کسی می رسد. شما می توانید از سایت دوربین مارکت کمک بگیرید. برای خرید انواع دوربین های مدار بسته اعم از دوربین وای فای، دوربین بیبی کم و حتی جدیدترین مدل های دوربین های مدار بسته همانند دوربین سیم کارتی می توانید از سایت دوربین مارکت استفاده کنید. کافی است هنگام مراجعه به این سایت، نام محصول را جستجو کنید تا انواع مختلف ساخته شده توسط برنده ها و شرکت های معتبر در این زمینه را مشاهده کنید. برندهای معتبر و کیفیت عالی محصولاتی که در سایت دوربین مارکت قرار دارند، کار را برای شما آسان و راحت کرده است. کافی است با مراجعه به سایت دوربین مارکت و انتخاب محصول خود، آن را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت خریداری نمایید. در صورتی که تجربه کافی در این زمینه ندارید، می توانید پیش از خرید با کارشناسان دوربین مارکت مشورت کرده تا شما را در انتخاب و خرید محصول مورد نظرتان، راهنمایی کنند.

دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی و نظارتی متنوعی در سایت دوربین مارکت موجود است که همگی با کیفیت و کارآیی منحصر به فرد خود، می توانند رضایت مشتریان را جلب کنند. از جمله این محصولات، دوربین dh-ipc-hdw2531t-as-s2 است. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 که دوربین مدار بسته تولید شرکت بزرگ و معروف داهوا می باشد، از دوربین های تحت شبکه این برند معتبر می باشد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 با بهره مندی از دوربین 5 مگا پیکسلی قادر به ثبت تصاویر با رزولوشن بالا و اچ دی می باشد. از ویژگی های دیگر دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 می توان به دید در شب این دوربین مدار بسته اشاره کرد که تا فاصله 80 متری را پوشش دهی می کند. حسگرهای مادون قرمز به کار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 کیفیت تصاویر دید در شب را به در حد قابل توجهی بهبود داده اند. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، جنس بدنه فلزی مقاوم برابر آب و گرد و غبار، ثابت می کند که چرا دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 یکی از پر استقبال ترین دوربین های مدار بسته داهوا در این مدت بوده است. مشخصات کامل دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 را می توانید از سایت دوربین مارکت مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

قیمت دوربین هایک ویژن / دستگاه IPC-HFW2431S-S-S2 / دوربین مارکت

 

اگر تجربه و اطلاعات خاصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی ندارد، سایت دوربین مارکت، برای کمک در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت سیستم امنیتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین با مطالعه مطالب موجود در این سایت، شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید که مسلما کار انتخاب و خرید را برای شما راحت تر خواهد کرد. محصولات دوربین مارکت تولیدات برندهای معتبر و معروف جهانی هستند که مسلما نام آنها برای همگان آشنا است. برندهایی همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و... همگی از برندهای معتبر جهانی هستند که محصولات آنها در سایت دوربین مارکت موجود است. تنوع محصول و همچنین قیمت مناسب آنها از ویژگی های بارز سایت دوربین مارکت است. به عنوان مثال،   قیمت دوربین هایک ویژن با توجه به کیفیت دوربین، ویژگی های به کار رفته در آن و نوع اتصال آن، با یکدگیر متفاوت خواهند بود.

تفاوت قیمت در بین محصولات برندهای دیگر نیز مشخص است. دوربین IPC-HFW2431S-S-S2 که یک دوربین مدار بسته تحت شبکه از تولیدات شرکت داهوا می باشد، از جمله محصولات پر فروش و محبوب در بین دوربین های مدار بسته شرکت داهوا می باشد. دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 با بهره مندی از ویژگی دید در شب که تا فاصله 30 متری را نیز پوشش دهی می کند، از دوربین 4 مگا پیکسلی برخوردار است. کیفیت بالای تصاویر و همچنین ویژگی های دیگری همانند ضد آب، ضد گرد و غبار، پشتیبانی از شبکه، زووم و... دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 را به یکی از موفق ترین محصولات شرکت داهوا تبدیل کرده است.

مسلما هر شرکت تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با در نظر گرفتن تقاضای بازار اقدام به تولید محصولات خود می کند. به همین دلیل است که شاهد افزایش تنوع محصولات تمامی برندهای معتبر هستیم. دوربین های بیبی کم، دوربین های لامپی، دوربین های زنگ، دوربین های سیم کار خور، انواع دزدگیر اماکن و ... که امروزه در بازار موجود می باشند، همگی از پیشرفت های و نوآوری های شرکت های تولید کننده هستند که سعی در جذب رضایت مشتریان و ربودن گوی رقابت از دیر حریفان خود هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دزدگیر بتا z7 / dh-hac-hdw1400emp-a / doorbinmarket.com

هنگامی که قصد خرید محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید ولی تا به حال این کار را انجام نداده اید و هیچ ایده ای از محصولات موجود در بازار و کیفیت های مختلف آن ندارید، اولین مکانی که برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز به ذهنتان خطور می کند، رفتن به بازار و یا کسب اطلاعات از طریق جستجو در اینترنت خواهد بود. مطمئنا پیدا کردن مکانی که همزمان از تنوع محصولات و کیفیت بالا برخوردار باشد، کار سختی است. به خصوص هنگامی که قصد خرید وسیله ای جدید دارید که هیچ آشنایی با نحوه عملکرد آن ندارید. شما قبل از خرید به دنبال جایی می گردید تا علاوه بر پیشنهاد محصولات مختلف، اطلاعاتی کافی درباره نحوه کار با آن محصول را نیز در اختیار شما بگذارد. سایت های متعددی در زمینه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند.

یکی از محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، دزدگیر بتا z7 است. دزدگیر اماکن بتا z7 را می توان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دزدگیرهای حال حاضر بازار کشور دانست.  دزدگیر بتا z7 با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت، قابلیت تعریف 20 عدد  شماره تلفن و پشتیبانی از منوی فارسی برای کاربران ایرانی یک گزینه فوق العاده مناسب به شمار می رود. علاوه بر قابلیت های گفته شده که سهولت کار با  دزدگیر بتا z7 را نشان می دهند، بهره مندی از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را فراهم م یکند در کنار زون 7 و 2 طبق استفاده از طریق سیم یا بی سیم از دیگر ویژگی ای دزدگیر بتا z7 می باشند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1400emp-a نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش سایت دوربین مارکت محسوب می شود. این دوربین مدار بسته دام آنالوگ با بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز و دید در شب با پوشش دهی 50 متر، مقاوم برابر آب و گرد و غبار و همچنین دوربین 4 مگا پیکسلی که فیلمبرداری اچ دی نیز پشتیبانی می کند، مسلما یکی از گزینه های مطمئن و قابل اعتماد در بین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP/ دوربین مارکت / دزدگیر گپ

 

امروزه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته بسیار بیشتر از سال های قبل مورد استفاده قرار می گیرند. همه ی افراد دوست دارند از اتفاقاتی که که در غیابشان در منزل و یا محل کار رخ می دهد، خبردار شوند. مطلع شدن زود هنگام و به موقع در زمان وقوع اتفاقی ناگوار مانند آتش سوزی و یا  مورد سرقت قرار گرفتن می تواند با نشان دادن واکنش سریع و مناسب، از بیشتر شدن خسارات و تلفات جلوگیری کرد. امروزه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته این نیاز را تامین می کنند. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی حس نیاز مردم به امنیت و حفاظت برابر اتفاقات پیش بینی نشده، را تا حدود زیادی برطرف می کند. به لطف تنوع محصولاتی که شرکت های مختلف در این عرصه به بازار ارائه می دهند، تقریبا می توانند تمام حس امنیتی که دوست دارید به شما القا کنند. تنوع بالا و حس امنیتی که استفاده از این محصولات به آدم می دهد، مردم بسیاری را به استفاده از این نوع سیستم های امنیتی و نظارتی تشویق کرده است. شما با خرید دوربین مدار بسته بیسیم و دوربین مداربسته برای محل زندگی و محل کسب و کار خود نه تنها امنیت آن را تامین می کنید بلکه خاطر خودتان را بابت آنجا راحت می کنید.سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته از نظر هزینه ها نیز بصرفه هستند.

در صورتی که در این زمینه تازه کار و بی تجربه هستید، کمک گرفتن از کارشناسان سیستم های امنیتی و یا فروشندگان این محصول فکر خوبی می تواند باشد. از آنجایی که سیستم های امنیتی و نظارتی شامل دوربین های مدار بسته (از نوع بی سیم و با سیم)، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، دوربین بیبی کم و ... می شوند، انتخاب گزینه مناسب با توجه به نیاز و مورد استفاده، می تواند کار دشواری باشد. مشورت و راهنمایی گرفتن از کارشناسان می تواند به شما را در انتخاب بهترین محصول با توجه به کاربردی که شما از آن انتظار دارید، کمک فراوانی کند. مشاوره گرفتن و سپردن این وظیفه به افراد متخصص، نه تنها کار شما را راحت تر می کند بلکه کیفیت سیستم امنیتی را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از جمله سایت هایی که می توانید دوربین های مدار بسته مختلف را تهیه کنید، سایت دوربین مارکت است. شما می توانید با دزدگیر گپ و یا انواع دوربین های مدار بسته دیگر همانند دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP، امنیت محل کار یا زندگی خود را تامین کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دستگاه دی وی آر / دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 / دوربین مارکت

 

دستگاه دی وی آر، یک وسیله مهم در راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. با توجه به نیاز برای ذخیره سازی و ثبت اطلاعات ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته، دستگاه های دی وی آر به بازارهای جهانی معرفی شد. دستگاه دی وی آر، برای دوربین های آنالوگ و آنالوگ کیفیت اچ دی مورد استفاده قرار می گیرد و از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. هنگام خریداری یکی از این دو نوع دوربین مدار بسته، خریداری یک دستگاه دی وی آر نیز از لزومات و واجبات برای راه اندازی سیستم امنیتی و نظارتی به شمار می رود.

از سوی دیگر؛ برخی دوربین های مدار بسته در بازار وجود دارند که تحت شبکه کار می کنند. به این سری از دوربین های مدار بسته، دوربین های سری IP گفته می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که جزو این سری محسوب می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 با بهره مندی از دوربینی 5 مگا پیکسلی قادر به ثبت تصاویر با کیفیت اچ دی می باشد. قابلیت زووم دیجیتال در این دستگاه قرار داده شده است که با ویژگی دید در شب با پوشش دهی مسافت 60 متری، دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به یک دستگاه قدرتمند و مطمئن برای محافظت از پیرامون تبدیل کرده است.  فلز ضد آب و ضد گرد و غباری که برای ساخت بدنه دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به کار رفته است، استفاده از این دوربین مدار بسته در فضاهای بیرون را امکان پذیر کرده است.

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت هایی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، محصو مورد نظر خود را جستجو و مشخصات آن را مشاهده و با دیگر محصولات مشابه مقایسه کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. دوربین مارکت می تواند به شما در پیدا کردن انواع و اقسام دوربین های مدار بسته اعم از دوربین مدار بسته دید در شب، دستگاه هایی همانند دی وی آر و ان وی آر، و همچنین تمامی مدل دوربین های برند معتبر داهوا همانند دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به شما کمک کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین خورشیدی / دستگاه 2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی هماهنگ با پیشرفت های روز جهان، در حال تغییر و ارتقای خود می باشد. بسیاری از تکنولوژی های جدید که برای استفاده در لوازم خانگی و یا صنعت خودرو به کار می روند، در سیستم های امنیتی و نظارتی نیز استفاده می شوند. همانند ساخت دوربین خورشیدی  یا دوربین های سیم کارت خور که متناسب با نیاز و تقاضای مخاطبین و بازار تولید می شوند. دوربین هایی همانند دوربین خورشیدی که نیازی به منبع تغذیه ای بجز نور خورشید ندارد، می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و یا در صورت قطع شدن برق، از دسترس خارج نشود. استفاده از چنین تکنولوژی های مفید و کاربردی در سیستم های امنیتی و نظارتی، کاربرد و عملکرد این سیستم ها را در حد قابل توجهی، افزایش داده است.

تهیه کردن سیستم های امنیتی و نظارتی با جدیدترین تکنولوژی روز جهان، از طریق آنلاین نیز میسر می باشد. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. به محض ورود به این سایت شما متوجه تنوع برند و محصولات این سایت خواهید شد.

از جمله محصولات مورد نیاز در سیستم های امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. دستگاه ان وی آر، که یک دستگاه ضبط کننده برای دوربین های مدار بسته سری IP می باشد، در چندین نوع و سطح موجود می باشند. یکی از بهترین دستگاه های ان و ی آر موجود در بازار، دستگاه 2108HS-4KS2 محصول برند داهوا است. دستگاه 2108HS-4KS2 یک دستگاه ضبط 8 کانال و تحت شبکه اس که امکان پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را نیز دارد. خروجی های HDMI و VGA را نیز قادر به پشتیبانی می باشد. از جمله ویژگی های بی نظیر دستگاه 2108HS-4KS2، قابلیت اتصال به هارد اکسترنال تا ظرفیت 8 ترابایت است. هر دو محصول دوربین خورشیدی و دستگاه 2108HS-4KS2 در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp/ دوربین داهوا/ دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت یکی از معتبرترین سایت های فعال در زمینه دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور می باشد. سایت دوربین مارکت با در اختیارداشتن کادری متشکل از کارشناسان فروش و نصب که توانایی راهنمایی خریداران را نیز دارند، می تواند مقصدی مناسب برای افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته و یا هر نوع سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، باشد. از سوی دیگر، به دلیل بهره مندی از تنوع بالای محصولات و همکاری با شرکت های معتبر و معروف فعال در سیستم های امنیتی و نظارتی همانند داهوا و شیائومی و ... برای افراد حرفه ای و کسانی که قصد به روز رسانی سیستم های امنیتی و نظارتی خود را نیز دارند، سایت دوربین مارکت بهترین و در دسترس ترین بازار آنلاین به شمار می رود.

از جمله پر فروش ترین محصولات این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان انواع دوربین داهوا دانست. برند داهوا که از معروف ترین و فعال ترین برندهای تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی دنیا می باشد، از پیشروان در صنعت تکنولوژی و نوآوران نیز محسوب می شود. محصولات داهوا شامل دوربین های مدار بسته بی سیم، دوربین مدار بسته با سیم، دوربین های سیم کارت خور، دوربین های بیبی کم و ... می شود. با توجه به تنوع محصولات و کاربردهای آنها، می توان متوجه شد که برند داهوا سعی داشته است تمامی خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته و مطابق با آنها تکنولوژی و محصولات خود را گسترش دهد. همانند دوربین داهوایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 یکی از مدل های پرفروش دوربین داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp ازجدیدترین مدل های دوربین های آنالوگ برند داهوا است که دارای بدنه ای فلزی و دوربینی 5 مگا پیکسلی می باشد. همانند دیگر هم سطحان خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز دارای قابلیت های دید در شب و ضد آب و ضد گرد و غبار است. بهره مندی از امکانات ذکر شده و همچنین قیمت فوق العاده مناسب آن، کافی است تا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp به یکی از محبوب ترین دوربین های برند داهوا تبدیل شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

بیبی کم  / v380دوربین مارکت

 

برای کسانی که تجربه و آشنایی خاصی با محصول مورد نظر خود ندارند، یافتن مکانی که بتوانند علاوه بر محصول مورد نظر با قیمت مناسب، آنها را در خرید نیز راهنمایی کنند، کار دشواری است. با توجه به افزایش فروشگاه های آنلاین و خدماتی که از طریق اینترنت می توان دریافت کرد، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای تلف کردن وقت خود در بازار و گشتن در مغازه ها، خریدهای خود را از طریق سفارش آنلاین انجام دهند. در رابطه با فروش سیستم های امنیتی و نظارتی،  سایت دوربین مارکت می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور است که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت به طور تخصصی در حیطه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های عالی می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای دوربین مارکت به شمار می رود.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت مشاهده خواهید کرد، دوربین های بیبی کم هستند. با توجه به افزایش تقاضا برای دوربین های بیبی کم در سراسر جهان، بسیاری از شرکت های معتبر اقدام به تولید این محصول با تکنولوژی های پیشرفته روز، کرده اند. دوربین مدار بسته دوربین سیم کارت خور بیبی کم V380 یکی از جدیدترین مدل های دوربین های بیبی کم موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته بیبی کم V380 با پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب، حسگرهای مادون قرمز، انتقال صدا به صورت دو طرفه و بهره مندی از دوربین با کیفیت 2 مگا پیکسل می تواند انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده کند. یک نکته منحصر به فرد در مورد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 این است که این دوربین قابلیت نصب سیم کارت را دارد. بدین ترتیب کافی است با فعال سازی یک بسته اینترنت، عملکرد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 را به طور کامل از اینترنت مودم و کابل، مستقل کرد.

دستگاه xvr5108hs-i2، یکی از دستگاه های آنالوگ داهوا می باشد، که قابلیت پشتیبانی از 8 کانال ورودی را دارد. از جمله ویژگی های دستگاه xvr5108hs-i2 می توان به قابلیت پخش تصاویر با کیفیت های مختلف گرافیکی، اشاره کرد. از دیگر خصوصیات دستگاه xvr5108hs-i2، پشتیبانی هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت است که می تواند خیال مالکان را بابت حافظه ذخیره سازی راحت کند.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین مارکت / دستگاه XVR5232AN-X / دوربین سیم کارت خور

 

شرکت ها و سایت های فراوانی وجود دارند که در عرصه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. تعداد بی شمار این شرکت ها و سایت ها نشان از تقاضای بالا و نیاز این نوع سیستم ها در هر مکانی است. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از سایت های معتبر و تخصصی در عرصه فروش خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور دانست. مشتری و کسی که قصد آشنایی با دوربین های مدار بسته یا دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دزدگیر اماکن، دوربین خودرو، دوربین سیم کارت خور و ... را دارد می تواند با مراجعه به سایت دوربین مارکت علاوه بر مشاهده  تنوع بالا محصولات، با مطالعه مطالب مفید و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است با جدیدترین تکنولوژی های بکار رفته در دوربین های مدار بسته و عملکرد آنها آشنا شود. علاوه بر این، مشتریان می توانند برای کسب راهنمایی قبل از خرید از تجربه و مهارت کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت برای انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی موردنیاز خود استفاده کنند.

امروزه شاهد مدل های مختلف و متنوعی از دوربین های مدار بسته هستیم. پس از دوربین های آنالوگ، شاهد عرضه دوربین های مدار بسته وایرلس و آی پی بودیم. هم اکنون دوربین سیم کارت خور را می توان یکی از جدیدترین تکنولوژی های دوربین های مدار بسته دانست. دوربین سیم کارت خور به دلیل قابلیت نصب سیم کارت بر روی آن و فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت، می تواند به صورت مستقل از مودم و کابل اتصال به اینترنت وصل شود. همین باعث شده است دوربین سیم کارت خور به سرعت به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از یک دوربین مدار بسته و مانیتور تشکیل نمی شود! برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی به دستگاه های متعددی نیاز است. از جمله دستگاه های مورد نیاز برای انجام این کار، دستگاه های ضبط تصاویر و صدا می باشد. دستگاه XVR5232AN-X یکی از دستگاه های آنالوگ تولید شده توسط شرکت معروف و معتبر داهوا می باشد که علاوه بر بهره مندی از قیمت مناسب، از ویژگی های خوبی برخوردار است که می تواند پاسخگوی خواسته های مشتریان خود باشد.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 دزدگیر فایروال/ dahua dh-hac-t1a21p  دوربین مدار بسته

 

با افزایش نیاز به سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت های بزرگ فراوانی وارد این عرصه شده اند. نام های بزرگ و آشنایی که مطمئنا به گوش همگان خورده است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر تنوع برندها، از کیفیت بالای محصولات آن اطمینان داشته باشید، بهتر است از سایت دوربین مارکت دیدن فرمایید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند و از تنوع محصولات فراوانی برخوردار است. شما با جستجو در سایت دوربین مارکت قادر خواهید بود با محصولات متفاوت و شیوه کار آنها آشنا شوید. با توجه به اطلاعاتی که سایت دوربین مارکت در اختیار شما قرار می دهد، انتخاب بهترین دوربین مدار بسته اعم از دوربین های بیسیم، بیبی کم، دوربین های سیم کارت خور و حتی دزدگیر فایروال نیز برای شما آسان تر از پیش خواهد شد. شما فقط باید به سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصولی که مد نظرتان است را جستجو و خریداری نمایید.

از جمله محصولاتی که می توانید در سایت دوربین مارکت پیدا کنید، دوربین های مدار بسته می باشد. تنوع بالای دوربین های مدار بسته انتخاب را برای شخصی که به تازگی قصد خرید آنها را دارد دشوار می کند. ابتدا باید طبق مکانی که قصد نصب دوربین را دارید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، همانند دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p  در دسته دوربین های مقرون به صرفه شرکت داهوا قرار دارند.. این دوربین با برخورداری از قابلیت هایی دید در شب و دوربین با کیفیت فول اچ دی در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد، به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی بازار دوبین های امنیتی و نظارتی شد. خرید دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p و دزدگیر فایروال از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار شما را برای مقایسه و خرید محصولات با یکدگیر بسیار راحت تر از گذشته کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

قیمت دزدگیر سیم کارتی / دوربین مارکت /  دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp

 

بسیاری از کسب و کارها و منازل به دلیل وجود لوازم گرانقیمتی که دارند به مراقبت برابر سرقت و حوادث پیش بینی نشدنی نیاز دارند. صاحبان کسب و کار و مالکان منازل نمی دانند در زمان هایی که در منزل یا محل کار خود وجود ندارند چه اتفاقاتی در آنجا رخ می دهد. برای محافظت ای محل زندگی و محل کسب و کار خود، نصب سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان بهترین گزینه دانست. تنوع بالای سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته حال حاضر در بازار، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.امروزه با توجه به سهولت استفاده و کیفیت بالای دزدگیرهای سیم کارتی،  قیمت دزدگیر سیم کارتی فورنت نیز با توجه به شرکت سازنده، نوع و کیفیت در بازار با نوسان زیادی مواجه شده است. سایت ها و مغازه های فروش دوربین های مدار بسته مختلفی وجود دارند که می توانید قیمت دزدگیر سیم کارتی فورنت آنها را با یکدیگر مقایسه و سپس برای خرید تصمیم گیری کنید. از جمله سایت هایی که دزدگیر سیم کارتی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و همچنین نیاز خریداران به تهیه محصولات با کیفیت و حرفه ای، محصولات خود را از بین برترین برندهای موجود در بازار تهیه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

از جمله محصولات پر فروش که می توان در سایت دوربین مارکت آن را خریداری کرد، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp است. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر خود به سرعت به یکی از محبوب ترین دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی موجود در بازار تبدیل شد. بهره مندی از ویژگی هایی همانند کیفیت دوربین فول اچ دی، زاویه دید 80 درجه، دید در شب با پوشش دهی 80 متر و ... باعث شده است دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp یکی از قابل اعتماد ترین دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی حال حاضر باشد. علاوه بر این موارد، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp جزو دوربین های اقتصادی برند داهوا به شمار می رود. بدین معنا که با خریداری دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp می توانید از تمامی ویژگی های ذکر شده با قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه، نهایت استفاده را ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین مداربسته بی سیم فیش آی /  دستگاه NVR4232-4KS2 / دوربین مارکت

 

با افزایش خطرات و تهدیداتی که در جامعه وجود دارند و هر روز جان و مال ما و عزیزان ما را تهدید می کننند، نیاز به احساس امنیت از طرق مختلف بیش از گذشته احساس می شود. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی تا حد بسیار زیادی می تواند در تامین امنیت شهروندان، کمک کند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. پس از شیوع کرونا اکثر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند. شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز شامل کسب و کارهایی هستند که از طریق اینترنت اقدام به عرضه محصولات خود به مشتراین می کنند. سایت دوربین مارکت از جمله معتبرترین سایت های عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد که از تنوع بالای محصولات برخوردار است. کیفیت محصولات موجود در سایت دوربین مارکت را می توان از نام ها بزرگ و شناخته شده این عرصه به راحتی تشخیص داد.

از جمله محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، می توان به دوربین بی سیم فیش آی اشاره کرد. دوربین های مداربسته FishEye یا چشم ماهی، قادر است تصاویر را با زاویه دید 180 یا 360 درجه ثبت کنند. همچین قابلیتی به کاربران اجازه می دهد تا برای محیط های باز از تعداد دوربین های کمتری استفاده کند. دوربین مداربسته بی سیم فیش آی برای استفاده در مکان های با سقف بلند بسیار مناسب و کاربردی هستند.

یکی دیگر از محصولات بسیار کاربردی و ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی که می توان در سایت دوربین مارکت مدل های مختلف آن را پیدا کرد، دستگاه ان وی آر می باشد. هر دوربین مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کند به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2 یکی از محصولات پرفروش و بسیار قوی شرکت معتبر و معروف داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته با کیفیت 8 مگا پیکسلی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین سیم کارت خور / دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربین مارکت

 

از آنجایی که نصب دوربین مدار بسته تبدیل به یکی از ضروریات و اولویت های هر کسب و کاری شده است، شرکت های سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی با عرضه محصولات متنوع و کاربردی خود سعی در جلب رضایت مشتری و جذب مخاطبین بیشتر دارند. از جمله تکنولوژی های جدید بکار رفته در سیستم های دوربین مدار بسته می توان به دوربین سیم کارت خور، دوربین خورشیدی و انواع دوربین بی سیم و تحت شبکه اشاره کرد. علاوه بر دوربین های متنوع، شرکت های عرضه کننده و فروش آنها نیز به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده اند. در کشورمان نیز، فعالان در این عرصه در چند سال اخیر به شکل عجیبی بیش از گذشته شده اند. برای کسانی که برای اولین بار قصد خرید دوربین مدار بسته دارند، پیدا کردن مکانی که بتواند تنوع، کیفیت و قیمت مناسب را در یک جا داشته باشد، کار دشوار است. این مشکلات برای تمام افرادی که برای اولین بار قصد خرید سیستم امنیتی و نظارتی را دارند، پیش می آید. سایت دوربین مارکت با توجه به قدمت و تجربه ای که در فروش، نصب و تعمیر سیستم های امنیتی اعم از دزدگیر، دوربین مدار بسته و انواع دستگاه های دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی دارد، یک گزینه مطمئن برای خریداری سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظر شما  می باشد.

برای نگه داری تصاویر و صداهایی که توسط دوربین های مدار بسته ضبط می شوند، سیستم های امنیتی و نظارتی به فضایی جهت انجام این کار نیاز دارند. برای دوربین های مدار بسته تحت شبکه این دستگاه یکی از اولویت های اصلی آن سیستم امنیتی به شمار می رود. دستگاه ان وی آر، وظیفه نگه داری تصاویر و صداهایی که توسط دوربین های مدار بتسه ضبط می شوند را بر عهده دارد. شرکت های بزرگ در کنار دوربین های مدار بسته، اقدام به تولید دستگاه ان وی آر نیز می کنند. دستگاه NVR4832-4KS2 یکی از محصولات پر فروش و مطمئن برند معروف و معتبر داهوا می باشد. دستگاه NVR4832-4KS2 با عملکرد تحت شبکه خود و پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی می تواند یک گزینه عالی برای سیستم امنیتی و نظارتی شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین مارکت/ 4116HS-4KS2/ دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود.

شما می توانید در دوربین مارکت علاوه بر دوربین های مداربسته و امنیتی منازل و کسب و کار، دستگاه های مورد نیاز برای نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی را نیز پیدا کنید. از جمله دستگاه های مورد نیاز در هنگام راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. این دستگاه، مکانی برای ذخیره سازی تصاویری است که توسط دوربین های مدار بسته ثبت و به آن ارسال می شود. یکی از بهترین محصولات داهوا که در این زمینه جزو پیشگامان تولید محصولات سیستم های های امنیتی و نظارتی در دنیا به شمار می رود، دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 است. دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 یکی از پیشرفته ترین و قوی ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور است. دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2، یک ضبط کننده 16 کانال تحت شبکه است که توانایی پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را به راحتی دارد. استفاده از دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 در کنار نصب دو عدد هارد با ظرفیت 6 ترابایت، می تواند برای مدت ها خیال مشتریان را بابت ذخیره سازی اطلاعات دوربین های مدار بسته خود، آسوده کند.

یکی دیگر از محصولات جالب و کاربردی که در سایت دوربین مارکت در دسترس شما قرار دارد، دوربین بیبی کم v380 است. همانطور که از اسم دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380 مشخص است، این دوربین برای اماکنی که کودک در آن قرار دارد همانند اتاق کودک و مهد کودک، گزینه مناسبی می باشد. علت آن هم چرخش 360 درجه در جهت افقی و 60 درجه در جهت عموی این دوربین است که قادر به دنبال کردن حرکات کودکان می باشد. هر دو دستگاه دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380 و دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 را می توانید از طریق سفارش از سایت دوربین مارکت، تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

دوربین سیمکارتی / دستگاه NVR4216HS-4KS2L / دوربین مارکت

 

به لطف پیشرفت های تکنولوژی، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی در چند سال اخیر دستخوش تغییر و تحولات بسیاری شده است. اکثر این تغییرات را می توان در عملکرد دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها همانند ان وی آر مشاهده کرد. دوربین سیمکارتی در حال حاضر یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازارهای کشور می باشد. دوربین سیمکارتی، با بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی هایی همانند انتقال تصاویر به صورت بی سیم و پشتیبانی از سیمکارت می توان با فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیمکارت نصب شده بر روی دوربین مدار بسته، عملکرد این دوربین مدار بسته را کاملا مستقل و بی نیاز از مودم و کابل اینترنت دانست.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از دوربین مدار بسته و کابل تشکیل نمی شود. تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها باید در بخش دیگری ثبت، نگه داری و اجرا شوند. یک دستگاه که هنگام نصب دوربین سیمکارتی یا هر نوع دوربین تحت شبکه ای مورد نیاز است، دستگاه ان وی آر می باشد. شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته، همزمان دستگاه های جانبی هماهنگ با آنها را نیز به بازار عرضه می کنند. دستگاه NVR4216HS-4KS2L، از جمله تولیدات شرکت داهوا است که با اکثر دوربین های تحت شبکه هماهنگی و همخوانی بالایی دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2L با وجود 16 کانال ورودی ای که دارد به راحتی قادر است از دو عدد هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت پشتیبانی کند.

در صورتی که قصد خرید سیستم های امنیتی و نظارتی از مکانی مطمئن با تنوع محصولی بالا را دارید، سایت دوربین مارکت می تواند مقصد بسیار مناسبی برای شما باشد. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از معتبرترین و تخصصی ترین سایت هایی فعال در زمینه فروش و نصب انواع سیستم های امنیتی و نظارتی دانست. سایت دوربین مارکت بهره مندی از تنوع بالای محصولات و برندهای معتبر جهانی، قادر خواهد بود به خوبی پاسخگوی خواسته ها و نیازهای امنیتی مشتریان خود باشد. مدل های مختلف دوربین های مدار بسته همانند دوربین سیمکارتی، دوربین خورشیدی، دوربین های آی پی، دزدگیر اماکن، دزدگیر خودرو، دوربین خودرو و... از تولیدات شرکت های معتبر و معروف جهانی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت، خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین هایک ویژن / دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 /doorbinmarket.com

 

همه دوست دارند با کمترین هزینه ممکن، محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنند. انتخاب مکانی که بتوان از پاسخگوی همچین درخواست هایی از سوی مشتریان باشد، کار دشواری می باشد. کسانی که تجربه خرید محصولاتی همانند سیستم امنیتی و نظارتی ندارند و برای اولین بار قصد خرید و استفاده از این سیستم ها را دارند، به سمت خرید محصولات برندهای معروف و نام شنا می روند. شرکت ها و برندهای نام آشنایی همانند هایک ویژن وجود دارند که جزو برترین و بزرگترین تولید کننده های سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشند. دوربین هایک ویژن یکی از بهترین و قابل اعتمادترین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد. مطمئنا خرید برند معتبر و مطمئنی همانند دوربین هایک ویژن برای همگی می تواند حس امنیت به همراه داشته باشد. اگر به دنبال سایتی هستید که بتوانید دوربین هایک ویژن و دیگر محصولات این برند معروف را تهیه کنید، می توانید از سایت هایی همانند سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com دیدن کنید.

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com،  سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. دوربین های مدار بسته، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دوربین پلاک خوان و ... از جمله محصولاتی هستند که می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید.

از جمله شرکت هایی که سایت دوربین مارکت اکثر محصولات آن را در سایت خود قرار داده است، برند معروف و معتبر داهوا می باشد. دوربین dh-ipc-hdw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که در سری دوربین های مدار بسته IP این شرکت قرار دارد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2، دوربین مدار بسته 5 مگا پیکسلی ای است که از ویژگی دید در شب تا فاصله 80 متری، برخوردار است. حسگرهای مادون قرمز به کار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 و همچنین بدنه فلزی ضد آب، ضد گرد و غبار این دوربین مدار بسته را برای استفاده در فضاهای بیرونی نیز به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین مارکت / دزدگیر گپ g13/ دوربین داهوا dh-hac-b2a21p

 

تقاضا و استفاده از انواع سیستم های نظارتی و امنیتی روز به روز در حال افزایش است. امروزه در  کسب و کارها و همینطور منازل ویلایی و آپارتمانی شاهد نصب دوربین های مداربسته هستیم. . استفاده از دزدگیر گپ g13 برای مکان کسب و کار خود، می تواند خیال شما را برای زمانی که در مغازه به طور فیزیکی حضور ندارید راحت کند. این دزدگیر که از جمله بهترین دزدگیرهای اماکن موجود در بازار می باشد، با قابلیت های منحصر به فرد خود یکی از پر فروش ترین دزدگیرهای اماکن نیز می باشد. بهره مندی از حسگرهای تشخیص دود که برای اطلاع رسانی از وجود آتش استفاده می شوند، قابلیت کنترل از راه دور، پشتیبانی از حسگرهای بی سیم و در نهایت محیط کاربری راحت که قابلیت اجرا بر روی اندروید و IOS را دارد، دزدگیر گپ g13 را به یکی از قوی ترین دزدگیرهای اماکن حال حاضر تبدیل کرده است.

همانند مغازه ها و اماکن تجاری، بسیاری از منازل و مجتمع های مسکونی نیز به سیستم های امنیتی و نظارتی نیاز دارند. صاحبان منازل دوست دارند فارغ از هرگونه فکر و خیال و نگرانی بابت مورد سرقت قرار گرفتن در غیاب خود، به مسافرت و مهمانی بروند. سیستم های امنیتی و نظارتی زیادی برای صاحبان منازل و کسب و کار وجود دارد که می توانند طبق نیاز خود یکی را انتخاب کنند. مطمئنا تنوع بالای سیستم های نظارتی و امنیتی می تواند انتخاب را تبدیل به کاری دشوار کند. از این رو، مشورت با افراد متخصص و یا افرادی که تجربه استفاده از سیستم های امنیتی را دارند، به شما برای خرید دوربین مداربسته و انتخاب آن کمک زیادی خواهد کرد. سایت دوربین مارکت با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه در این زمینه می تواند شما را در انتخاب گزینه مناسب کمک و یاری برساند.

از جمله دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که جزو بهترین ها و محبوب ترین دوربین های موجود در بازار نیز می باشد، دوربین داهوا dh-hac-b2a21p می باشد. این دوربین با برخورداری از قابلیت های زووم دیجیتال، دید در شب،  کیفیت تصویر فول اچ دی، در کنار زاویه دوربین مناسب و قیمت عالی یکی از گزینه های بی نظیر برای استفاده در اماکن تجاری و منازل مسکونی به شمار می رود. در صورتی که قصد تهیه دوربین داهوا dh-hac-b2a21p و دزدگیر گپ g13 را دارید، می توانید به راحتی با مراجعه به سایت دوربین مارکت آنها را سفارش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین هایک ویژن ip / دوربین مارکت / دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های حرفه ای و تخصصی ای است که سالیان سال است در زمینه عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به فعالیت است. کارشناسان و کادر فنی سایت دوربین مارکت می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کند. کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت قادر هستند با توجه به انتظارات شما از سیستم مورد نظرتان و همچنین شرایط محیطی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، شما را در انتخاب صحیح و مناسب کمک کنند. سایت دوربین مارکت دارای دوربین های مدار بسته متنوع از شرکت های بزرگ و پیشرو در زمینه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. دوربین هایی همانند دوربین هایک ویژن ip و دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله محصولات پرفروش و محبوب بازار هستند که امکان تهیه آنها از طریق سایت دوربین مارکت نیز برای خریداران فراهم شده است. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود. اکثر دوربین های مدل های ip همانند دوربین هایک ویژن ip اتصال آنها از طریق کابل کواکسیال صورت می گیرد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp نیز همانند دوربین هایک ویژن ip برای اتصال از کابل کواکسیال استفاده می کند.

دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله بهترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از دوربین 5 مگا پیکسلی برخوردار است که برای دید در شب آن با پوشش دهی 80 متر فاصله بسیار کاربردی می باشد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp می توان به زووم دیجیتال و زاویه دید در حدود 90 درجه اشاره کرد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp که تصاویر را به صورت اچ دی ثبت می کند، در دسته دوربین های آنالوگ و نوع بولت برند داهوا قرار دارد. ضد گرد و غبار و همچنین ضد آب بودن دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp آن را برای استفاده در محیط های بیرون و درونی بسیار مناسب کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

خرید دوربین خورشیدی / دستگاه xvr5104hs-i2 / دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت را می توان یکی  از کاربردی ترین و مفید ترین سایت های فعال در عرصه ی سیستم های امنیتی و نظارتی قلمداد کرد. سایت دوربین مارکت با بهره مندی از تنوع بالای محصولات و در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین با تجربه ای که مهارت بالا و آشنایی خوبی با انواع سیستم های امنیتی و نظارتی دارند، می تواند به بسیاری از مشتریان و افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته، دزدگیر، دوربین خودر و یا هرگونه سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، راهنمایی و کمک کنند. با توجه به اطلاعات و مطالبی که در سایت دوربین مارکت قرار دارد، خریداری بسیاری از محصولات حتی برای افراد نا آشنا با آن محصول نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. به طور مثال، هنگامی که یک فرد به قصد خرید دوربین خورشیدی وارد سایت دوربین مارکت می شود، علاوه بر تنوع بالا و کیفیت خوب محصولات می تواند از با مطالعه مطالب و توضیحاتی که در رابطه با نحوه کار و شیوه صحیح استفاده از دوربین خورشیدی، انتخابی مناسب و صحیح داشته باشد. سایت دوربین مارکت همواره سعی داشته است با به روز رسانی محصولات و مطالب خود، از روش ها و شیوه های مختلف رضایت مشتریان خود را جلب کند. با توجه به سالهای متوالی ای که در این زمینه فعالیت داشته است به طور مشهود می توان فهمید که در این امر از عملکردی قابل قبول برخوردار بوده است.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت وجود دارد، دستگاه ان وی آر است. دستگاه ان وی آر یک عضو جدا نشدنی در سیستم های امنیتی و نظارتی است که محل نگهداری اطلاعاتی است که توسط دوربین های مدار بسته به آن ارسال می شود. دستگاه xvr5104hs-i2 که یک دستگاه آنالوگ و از تولیدات برند بسیار معروف و معتبر داهوا می باشد، یکی از دستگاه های ان وی آر موجود در بازار است که قابلیت پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته را دارد. دستگاه xvr5104hs-i2 را می توان یکی از مطمئن ترین و سریع ترین دستگاه های ان وی آر موجود در بازار دانست که از قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت برخوردار می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

مهد کودک در مشهد / لیست مهد کودک اهواز / وولک

 

شنیدن موسیقی کودکان را به وجد می آورد و باعث ارتقاء هوش موسیقی در آن ها می شود. گاه این تقویت هوش تا جایی پیش می رود که کودک به آموختن این علم زیبا و نواختن یا خواندن علاقه مند می شود. بهترین مهد کودک های مشهد دارای کلاس های موسیقی و بخش موسیقی برای کودکان می باشند تا به کودکان مستعد و علاقه مند این هنر را بیاموزند. همچنین مربیان مهد کودک در مشهد، با گذاشتن موسیقی های شادی آور برای بچه ها، انگیزه آن ها ار برای انجام فعالیت های آموزشی و تفریحی مهد بالا می برند.

انجام فعالیت های گروهی، ارتباط با دوستان و همسالان، بالا رفتن توانایی در حفظ شعر یا داستان، کاردستی ها و فراگیری مهارت های مختلف در مهد کودک مشهد، خودباوری را در کودکان بالا برده و منجر به افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

روابط داخلی مهد کودک اهواز یا جو حاکم بر بهترین مهد کودک اهواز باید دوستانه و صمیمی باشد تا کودکان در آن احساس راحتی کنند. همان طور که می دانید مهد کودک اولین محیطی است که کودک خارج از خانواده خود تجربه می کند بنابراین باید رابطه ی صمیمی و دوستانه ای بین مربی مهد کودک اهواز و کودکان باشد. یکی از راه های تبدیل شدن به بهترین مهد کودک اهواز و از دلایلی که باعث می شود تا یک مهد کودک در اهواز به بهترین مهد کودک اهواز تبدیل شود، وجهه ی خوب آن مهد کودک است. باید محیط مهد کودک آنقدر دوستانه باشد و با والدین نیز ارتباط مستقیم و فعالی داشته باشد تا مادران در هنگام تعامل با یکدیگر از آن مهد کودک در اهواز به عنوان بهترین مهد کودک اهواز صحبت کنند. لیست مهد کودک اهواز و مقایسه آن ها با یکدیگر می تواند شما را در انتخاب یاری کند.

برای دیدن این لیست می توانید به وبسایت وولک مراجعه کرده و لیستی کامل از مهد کودک های این شهر را به راحتی ببینید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

لیست مهد کودک اراک / شهریه مهد کودک شیراز / وولک

 

در وبسایت وولک شما می توانید تمامی مهد کودک های خوب اراک و بهترین مهد کودک اراک را در لیست مهد کودک اراک مشاهده کنید. با بررسی لیست مهد کودک در اراک مناسب ترین مهد کودک اراک را برای فرزند خود انتخاب کنید. در لیست مهد کودک در اراک شرح فعالیت ها و امکانات موجود در مهد کودک های اراک ذکر شده است و شما با سنجیدن ویژگی های هر مهد کودک اراک می توانید بهترین مهد کودک اراک را که با ملاک های شخصی شما برای مهد کودک انتخابی کودک شما همخوانی داشته باشد، انتخاب کنید. هزینه مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و … بستگی دارد.

کلاس های قرآنی ، کلاس های آموزش زبان انگلیسی ، کلاس رقص ، کلاس هنر و کلاس ها ورزشی تقریبا در تمامی مهد کودک ها وجود دارد ولی انتخاب آن با خودتان است . کنترل فرزند باید برعهده مربی با تجربه ای باشد و شما از او اطلاعات کامل داشته باشید زیرا فرزند شما امانتی است در دست مربی و وظیفه او مراقبت از فرزند شما است . هر مهد کودک در شیراز بر حسب ویژگی های گفته شده قیمت متناسب با خود را دارد و بر حسب این موارد شهریه مهد کودک شیراز متفاوت خواهد بود . به یاد داشته باشید با ثبت نام فرزند خود در مهد کودک به گسترش توانایی های فرزند خود نیز کمک کرده اید و با ورود او به جامعه ای کوچک به همراه همسن و سال هایش قبل از مدسه به نوعی آمادگی ذهنی دوری از خانواده را نیز برای او ایجاد می کند . مهد کودک ساعتی در شیراز نیز همانند ساعات عادی همین وظایف را در قبال فرزندان شما بر عهده خواهد داشت .

 



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کاردستی جارو / کاردستی کراوات / https://www.voolak.com

 

کاردستی یکی از سرگرمی های هنری است که از گذشته تا به امروز در بین کودکان جذابیت و محبوبیت خود را حفظ کرده است چرا که کودکان و به طور کلی تر انسان ها به طور غریزی و ذاتی به ساختن و خلق کردن علاقمند هستند و ساختن کاردستی نیز ارتباط مستقیم با این نیاز انسان ها دارد. ساخت کاردستی معمولا به صورت گروهی در مدرسه ها، مهد کودک ها و ارگان هایی که آموزش و سرگرمی را به طور همزمان برای کودکان پیش می برند، انجام می شود. اما کودکان امروزی در سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته اند به انجام فعالیت ها، سرگرمی ها، تفریحات و بازی های گروهی با دوستان خود بپردازند. همچنین بهتر است بدانید که ساخت جارو بسیار آسان است و با وسایل ساده ای مانند چند تکه کاغذ ساخته می شود. به کاردستی هایی مانند کاردستی جارو که تنها با تا زدن کاغذ ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند. این گونه کاردستی ها بسیار کم هزینه هستند.

کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین شما با انتخاب یک طرح جذاب کاردستی مانند کاردستی کراوات می توانید کودک خود را حتی برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید. همچنین ساخت کاردستی کراوات یا هر کاردستی کودکانه دیگری به تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک شما کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک شما ساخت کاردستی کراوات خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از ویژگی های شخصیتی مثبت او یعنی اعتماد به نفس می شود.

کاردستی های بیشتر و سرگرمی های متنوع تری را در وبسایت وولک https://www.voolak.com می توانید برای فرزندان خود ببینید و آن ها را تا ساعت ها به راحتی سرگرم کنید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی اسکوتر / نقاشی ماشین پلیس / وولک

 

به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی اسکوتر یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی اسکوتر تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند. پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی اسکوتر می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی اسکوتر یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی اسکوتر را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است.

از طرفی دیگر نقاشی ماشین پلیس می تواند طرحی جذاب برای  بچه ها به خصوص پسربچه ها باشد زیرا که اکثر مواقع شغل پلیس و پلیس بازی برای کودکان بسیار هیجان انگیز و جذاب است بنابراین تمایل آن ها به کشیدن نقاشی ماشین پلیس می تواند بیشتر از سایر طرح های کودکانه باشد. اگر طرحی جذاب و مطابق سلایق کودک خود برای او انتخاب کنید می توانید علاقه ی غریزی کودکان به نقاشی کشیدن را افزایش دهید. همچنین می توانید خودتان نیز به کشیدن نقاشی ماشین پلیس با کودک خود بپردازید زیرا اکثر بچه ها به انجام فعالیت ها و کار ها و بازی های گروهی بیش تر از انجام بازی ها و سرگرمی های فردی علاقه نشان می دهند.

برای دیدن نقاشی های کودکانه و جذاب بیشتر می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی جشن تکلیف / نقاشی تینکربل / نقاشی

 

زمانی که کودک شما مشغول کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا هر نقاشی دیگری می شود در حال در حال ورزش دادن و تقویت کردن عضلات دست خود است. بنابراین از این طریق به رشد بهتر جسمی او کمک می شود. همچنین کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا نقاشی های دیگر باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها به وجود می آورد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی جشن تکلیف خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود و همانطور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی یکی از مهم ترین شرط ها برای داشتن روانی سالم است.

علاوه بر اینکه سرگرم کردن کودکان با کشیدن نقاشی تینکربل آن ها را برای ساعاتی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور می کند، باعث افزایش و تقویت بسیاری از ویژگ های شخصیتی مثبت در کودک شما می شود. یعنی شما تنها با آموزش نقاشی تینکربل یا نقاشی های دیگر کودکانه قادر خواهید بود به رشد بهتر شخصیتی فرزند خود کمک کنید. زمانی که کودک شما نقاشی تینکربل خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین شروط سلامت روان، داشتن اعتماد به نفس کافی است.

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .

 



:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کاردستی جعبه سوپرایز / کاردستی سفینه فضایی / وولک

 

کودکان علاقه بسیاری به هدیه دادن و غافلگیر کردن دیگران دارند. برای همین هم از راه های مختلفی برای این غافلگیری استفاده می کنند. را پیشنهادی ما برای غافلگیر کردن کودکان، ساخت کاردستی ساده است. حال اگر این کاردستی، کاردستی جعبه سوپرایز باشد که چه بهتر. کاردستی جعبه سوپرایز مخصوص هدیه دادن است. اگر کودک کاردستی جعبه سوپرایز را بسازد و به یکی از اعضای خانواده هدیه بدهد، علاوه بر اینکه آن ها را شاد می کند خودش نیز خوشحال می شود. کاردستی جعبه سوپرایز به سادگی ساخته می شود و نیازی به کمک بزرگتر ها نسیت مگر اینکه نیاز به برش وجود داشته باشد که قطعا در ساخات کاردستی جعبه سوپرایز نیاز به برش هست و پدر یا مادر باید کار با قیچی را انجام دهند یا اگر خود کودک آن را انجام می دهد حتما زیر نظر یک بزرگتر باشد. ساخت کاردستی جعبه سوپرایز کودک بسیار ساده است و می توانید از رنگ های جذابی در آن استفاده کنید. استفاده از رنگ های شاد برای کودکان بسیار نشاط آور است و موجب انرژی مثبت آنان می گردد.

ساخت کاردستی سفینه فضایی هم به دست کودک و هم به دست والدین به سادگی قابل ساخت است. ساخت کاردستی سفینه فضایی بسیار ساده است و تنها به چند تکه مقوای رنگی و تلق نیازمند هستید. برای زیبایی کگاردستی هم می توانید از پولک یا سنگ های مختلف رنگی استفاده کنید. البته از آنجایی که نیاز به برش دارد بهتر است این کار را والدین انجام دهند. برای ساخت کاردستی سفینه فضایی ویدئو را برای کودک خود پخش کنید و خودتان هم از طرفی او را همراهی کنید.

برای آموزش کاردستی و نقاشی های کودکانه به فرزند خود، به صورت مرحله به مرحله و کاملا رایگان می توانید از محتواهای مفید موجود در وبسایت تخصصی کودکان وولک استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کاردستی سیب / کاردستی گیلاس / کاردستی

 

فیلم کاردستی سیب که در این صفحه بارگذاری شده است، مراحل ساخت یک کاردستی سیب ساده را تنها باک مک مقوا و کاغذ نشان می دهد. بنابراین ساخت این کاردستی بسیار ساده و کم هزینه است و می توانید در هر شرایطی کودک خود را مشغول ساخت کاردستی سیب کنید. بهتر است خودتان نیز همراه کودکتان مشغول ساخت کاردستی سیب شوید چرا که انجام فعالیت ها و سرگرمی های گروهی برای کودکان نسبت به بازی ها و سرگرمی های انفرادی بسیار لذتبخش تر است.

حتی پدر و مادر ها می توانند از کاردستی سیب به عنوان یک راه غیر مستقیم آموزشی استفاده کنند. به عنوان مثال زمانی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی سیب است به او اطلاعاتی درباره ی میوه سیب منتقل کنید و از فواید این میوه خوشمزه بگویید تا کودکتان را نیز به سمت خوردن بیشتر این میوه مفید جذب کنید.کاردستی یکی از سرگرمی های کودکانه است که از گذشته تا به امروز محبوبیت زیادی را در بین کودکان داشته است. چرا؟ کاردستی به کودکان در مسیر شناخت بیشتر و بهتر محیط اطرافشان کمک می کند و همانطور که می دانید کودکان از بدو تولد روحیه و شخصیتی کنجکاو دارند و همواره تلاش می کنند تا اطرافشان را بهتر بشناسند. بنابراین انجام فعالیت ها و بازی هایی که به آن ها در این مسیر کمک می کند برایشان بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود. به عنوان مثال زمانی که کودکان شما در حال ساخت کاردستی گیلاس است باید قسمت های مختلف کاغذ یا مقوا را به یکدیگر بچسباند و از کاغذ رنگی های مختلف استفاده کند.

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود.

 



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

لیست مهد کودک اردبیل / مهد کودک در تهران / وولک

 

یکی از ویژگی های مهمی که باید مهد کودک داشته باشد ، جو مناسب ، پرنشاط و شاد برای کودکان است . برای اینکه بدانید آن مهد کودک در اردبیل محیطی خوب برای فرزند شماست می توانید به صورت حضوری به آن جا مراجعه کرده و یا با دیگر والدین در ان جا مشورت کنید . شما می توانید با دیدن لیست مهد کودک اردبیل ، آدرس آن ها را بیابید و نزدیک ترین مهد کودک در اردبیل را پیدا کنید .

مهد کودک در تهران، یکی از مباحث و موضوعاتی است که اکثر پدر و مادر ها به آن فکر می کنند و ممکن است در راه انتخاب یک مهد کودک تهران برای فرزند خود دچار چالش های زیادی شوند. انتخاب یک مهد کودک خوب از مهم ترین مسائلی است که والدین قبل از ثبت نام کودک خود در یک مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشند. بهتر است از دلیل اهمیت انتخاب مهدکودک تهران برای کودک خود آگاه باشید تا از این مسئله غفلت نکنید و فرزند خود را به هر مهد کودکی نسپارید. یکی از چالش هایی که پدر و مادر ها با آن درگیر می شوند این است که از چه سنی کودک خود را به مهد کودک بفرستند و چه سنی برای ورود کودک به مهد کودک مناسب است.

به طور کلی تحقیقات روانشناسان و کارشناسان نشان می دهد که شما می توانید کودکان خود را پس از سه سالگی به مهد کودک تهران یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید بفرستید. کودکان از سه سالگی به بعد نیاز دارند تا با مفهوم استقلال و اجتماع آشنا شوند و وارد محیط های اجتماعی تر شوند. از زمانی که کودک شما متولد می شود میل استقلال در او وجود دارد و با اینکه اکثر کودکان حداقل تا سه سالگی به صورت مداوم در آغوش خانواده خود هستند اما هرروز به سمت استقلال یافتن حرکت می کنند. اولین مکانی که کودک شما می تواند در راه آشنایی با مفهوم استقلال در آن حضور یابد مهد کودک در تهران است. مهد کودک و ویژگی های بیشتر آن ها را در سایت وولک دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی بز / نقاشی کاپ کیک / وولک

 

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی بز یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد. کودک شما هنگامی که نقاشی بز خود را به پایان می رساند درواقع یک فعالیتی را به اتمام رسانده است و آن را به والدین یا مربی مهد کودک و یا معلم مدرسه خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی بز یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد.

بنابراین سعی کنید تا طرحی مطابق سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید تا اشتیاق او به کشیدن نقاشی افزایش پیدا کند. طرح نقاشی کاپ کیک می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که معمولا اکثر بچه ها به انواع دسر ها و شکلات و کیک ها علاقمند هستند. بنابراین با دیدن طرح نقاشی کاپ کیک به کشیدن آن اشتیاق نشان می دهند. با اموزش نقاشی کاپ کیک ساده یا هر نقاشی کودکانه دیگری می توانید به رشد بهتر ویژگی های شخصیتی فرزند خود کمک کنید.

همچنین کودک در ابتدای شروع به کشیدن نقاشی کاپ کیک باید طرح نهایی را در ذهن خود تجسم کند و این امر باعث تقویت قدرت تصویر سازی در کودک شما می شود و در نتیجه قدرت تخیل او نیز تقویت می شود. قدرت تخیل قوی باعث می شود تا کودکی باهوش تر داشته باشید. چرا که یکی از ویژگی های بسیار مهم کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. ایده های نقاشی و کاردستی های بیشتر را می توانید در وولک دنبال کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کاردستی بستنی / کاردستی موشک / وولک

 

ساخت کاردستی بستنی نیاز به وسایل زیادی ندارد و با چند تکه کاغذ رنگی آماده میشود. برای اینکه بتوان به راحت ترین شکل ممکن کاردستی بستنی را ساخت، می تواتید با استفاده از چند تکه کاغذ رنگی و ماژیک و چوب بستنی آن را بسازید. ساخت کاردستی بستنی بسیار راحت است و نیازی به کمک بزرگتر هابرای ساخت آن وجود ندارد. تنها می توانید برش هایی که نیاز به قیچی دارند انجام دهید. برای اینکه کودک به راحتی کاردستی بستنی را بسازد می توانید آن را ابتدا خودتان بسازید و سپس کودک از شما الگو برداری کند و آن را بسازد.

کاردستی موشک یکی از راحت ترین کاردستی هاست و برای ساخت آن فقط کاغذ رنگی نیاز دارید. برای اینکه بتوانید کاردستی موشک را بسازید اصلا نیازی به داشتن تخصص و هنر خاصی نیست و لازم است که چند تا بزنید تا کاردستی موشک ساخته شود. کاردستی موشک آنقدر راحت ساخته می شود که نیازی به کمک دیگران نیست. اکثرا بزرگتر ها هم به یاد کودکی کاردستی موشک می سازند و با آن ها بازی هم می کنند. از آنجایی که موشک ها بیشتر مورد علاقه پسر ها هستند، اکثر اوقات پسران آن را می سازند و با آن سرگرم می شوند. ساخت کاردستی علاوه بر یادگیری، سرگرمی نیز محسوب می شود و به راحتی نیز ساخته می شود. برخی از کاردستی های موشک اگر به درستی ساخته شوند می توانند پرواز کنند البته نه به اندازه موشک واقعی ولی در حد چند متر می توانند پرواز کنند.

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند؛ وولک بهترین سایت کودکانه است که در آن می توانید به همه ی سرگرمی های متناسب با سن و روحیه ی کودک خود دست یابید.



:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی پاتریک / نقاشی ماکروویو / کاردستی

 

پاتریک از شخصیت های کارتونی محبوب کودکان است و می تواند الهام بخش شخصیت های جدید و نقاشی های جدید شود. نقاشی پاتریک به سادگی کشیده می‌شود و نیازی به کمک دیگران نیست و کودک می‌تواند آن را به تنهایی و با دستان خود بکشد. معمولاً این سخن گفته می‌شود که زیبایی در سادگیست یکی از بهترین و زیباترین نقاشی های کودکان است و کودکانی که به این شخصیت علاقه دارند می توانند به راحتی و با مشاهده ویدئوی نقاشی پاتریک آن را بکشند. یکی از ویژگی هایی که کشیدن نقاشی برای کودکان دارد یافتن استعدادهای او است. با کشیدن نقاشی پاتریک می توانید استعدادهای کودک را کشف کنید و ببینید که آیا دنبال کشیدن نقاشی است یا خیر؟ اما در صورتیکه علاقه آنها به نقاشی ایجاد شد و استعداد کودک را در کشیدن نقاشی متوجه شدید می توانید آموزشهای بهتری به او بدهید. سایت هولگر ارائه دهنده بهترین آموزش ها به کودکان است همچنین آموزش نقاشی پاتریک نیز در این سایت موجود میباشد.

تماشای نقاشی مایکروویو و کشیدن آن برای کودکان هیجان انگیز و جالب است و با کشیدن نقاشی مایکروویو به هر صورتی شاید به آشپزی کردن هم علاقمند شوند و بتوانند در آینده نقاش یا آشپز ماهری شوند. نقاشی مایکروویو در رنگ های مختلف رنگ آمیزی می شود و شادی بخش است. شاید حتی کودک علاقه ای به کشیدن یک لوازم آشپزخانه نداشته باشد اما به دلیل تنوع رنگ و جذابیت مایکروویو را بکشد. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید به سایت وولک مراجعه کنید و همراه ما باشید. همچنین علاوه بر نقاشی مایکروویو می توانید نقاشی های دیگر نیز به صورت ویدئویی و آنلاین در وولک تماشا کنید.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

مهد کودک اصفهان / مهد کودک در رشت / وولک

 

شهر بزرگ اصفهان به 15 منطقه تقسیم شده است که والدین می توانند با در نظر گرفتن مسافت و فاصله هر مهد کودک اصفهان تا محل زندگی خود، مناسب ترین مهد کودک در اصفهان را برای کودک خود انتخاب کنند. علاوه بر مسافت، اِلِمان های دیگری مانند قیمت مهد کودک در اصفهان، بررسی مهد کودک در اصفهان از لحاظ امکانات و برنامه های مورد نظر مهد کودک، نیز در انتخاب بهترین مهد کودک های اصفهانمهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک های اصفهان به شمار می آیند.

اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک در رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

هم چنین برای شناخت بهتر امکانات این مهد کودک ها می توانید از لیست مهد کودکی که در وبسایت وولک هست، بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

مهد کودک ارومیه / قیمت مهد کودک کرج / https://www.voolak.com

 

مهد کودک ارومیه باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا بتوان از آن مهد کودک ارومیه به عنوان یک مهد کودک خوب در ارومیه یا حتی بهترین مهد کودک در ارومیه نام برد. قبل از ثبت نام کودک خود در مهد کودک ارومیه حتما به نکات زیر توجه کنید. شهریه مهد کودک های ارومیه و هزینه مهد کودک در ارومیه نیز به نکات زیر بستگی دارد:

از آنجایی که کودکان شاید در ابتدا به دلیل ترس از ورود به مهد کودک برای رفتن و ثبت نام در مهد کودک ارومیه یا هر شهر دیگری که در آن زندگی می کنید تمایل نشان ندهند، بنابراین مهد کودک ارومیه که کودک خود را برای ثبت نام به آن مهد کودک ارومیه می برید باید از ابزاراتی که معمولا کودکان به آن علاقه دارند مانند اسباب بازی های متفاوت کودکان را برای رفتن به مهد کودک ارومیه تشویق کند.

قیمت شهریه مهد کودک، از معیار های مهم انتخاب یک مهد کودک برای والدین می باشد. قیمت مهد کودک کرج با توجه به فعالیت ها و برنامه آموزشی و تفریحی مدون برای کودکان تعیین می شود. هم چنین قیمت مهد کودک هایی که زیر نظر سازمان بهزیستی و توانبخشی کشور فعالیت می کنند، طبق مصوبات این سازمان تعیین می شود، اما مهد کودک هایی که به صورت خصوصی تاسیس شده و فعالیت می کنند، می توانند با انجام فعالیت های فوق برنامه و امتیازات متعدد برای والدین و کودکان، شهریه مورد نظر خود را تصویب کنند. هرچه برنامه هایی که مهد کودک کرج برای کودکان تنظیم می کند بیشتر باشد، مسلما شهریه مورد نظر مهد کودک در کرج نیز بالا تر است.

وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com تمامی سرگرمی های مرتبط با کودکان را مشاهده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

شهریه مهد کودک ارومیه / بهترین مهد کودک تهران / وولک

 

شهریه مهد کودک ارومیه بستگی به موارد بسیار زیادی دارد به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود انتخاب می کنید در میزان هزینه مهد کودک در ارومیه تاثیرگذار است و یا حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه نیز ممکن است در شهریه مهد کودک های ارومیه تاثیرگذار باشد بنابراین هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود تمامی نکات را در نظر بگیرید تا در نهایت مناسب ترین مهد کودک ارومیه با مناسب ترین قیمت مهد کودک ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

بهترین مهد کودک های ارومیه طبیعتا باید ویژگی های یک مهد کودک خوب در ارومیه را داشته باشند اما با توجه به ملاک های شخصی شما از بین مهد کودک های ارومیه می توانید بهترین مهد کودک در ارومیه را برای کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود از بین بهترین مهد کودک های ارومیه انتخاب می کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد. برای یافتن مهد کودک های نزدیک محل سکونت خود در ارومیه، می توانید از لیست موجود در وبسایت وولک استفاده کنید.

تعداد مربیانی که برای کودکان زیر سه سال هستند باید بیشتر باشد زیرا توجه به کودکان زیر سه سال باید بیشتر باشد. اخلاق و رفتار مربی بهترین مهد کودک تهران که برای کودک خود انتخاب می کنید تاثیر مستقیم بر روی تربیت و شکل گیری شخصیت کودک شما دارد.

طبیعتا بهترین مهد کودک تهران باید به این مسئله آگاه باشد که برای علاقمند کردن کودکان به مهد کودک تهران و کودکستان باید از علاقمندی های قبلی کودکان در آن محیط به کار رفته باشد مانند رنگ های شاد و عروسک ها.

یکی دیگر از ویژگی های بهترین مهد کودک های تهران این است که والدین و حتی کودکان را در جریان برنامه هایی که برای کودکان دارد قرار می دهند. با کودکان درباره فعالیت هایی که قرار است در مهد کودک تهران انجام دهند بهتر است صحبت شود و یکی از وظایف مربی این است که ارتباط دوستانه خوبی بین کودکان برقرار کند.



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

لیست مهد کودک کرج / شهریه مهد کودک اردبیل / وولک

 

شهریه مهد کودک اردبیل نیز باید با بودجه شما همخوانی داشته باشد تا به دلیل مشکل مالی به دردسر نیفتید . آنقدر تنوع مهد کودک د اردبیل بالاست که کسی دچار مشکل نخواهد شد . همچنین قیمت مهد کودک اردبیل نیز خیلی زیاد نخواهد بود و همین باعث می شود بدون توجه به شهریه مهد کودک در اردبیل کودکتان را در بهترین مهد کودک اردبیل ثبت نام کنید.

 یکی دیگر از مولفه های انتخاب مهد کودک مناسب برای کودکان، مجموعه فعالیت هایی است که مهد کودک برای بچه ها تدوین می کند. والدین همواره به دنبال کلاس های آموزشی متعدد برای فرزندان خود هستند و کودکستانی که بیشترین فعالیت های آموزشی و تفریحی را در برنامه های خود می گنجاند، مورد استقبال والدین قرار می گیرد. در این راستا مهد کودک های کرج سعی کرده اند تا فعالیت های خود را به بهترین نحو و با با بیشترین پوشش دهی سامان دهند تا والدین کودکان خود را خیال راحت به مهد کودک کرج بسپارند.

چنانچه وقت کافی برای مراجعه حضوری در بررسی مهد کودک های کرج را ندارید، می توانید از طریق برقراری تماس با مهد کودک از امکانات آن آگاه شوید. هم چنین با جستجو در اینترنت و مشاهده آدرس وعکس مهد کودک کرج، می توانید بسیاری از امکانات و تجهیزات مهد کودک کرج را ببینید و بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. لیست مهد کودک کرج در وولک می تواند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی کرده و در مسیر انتخای بهترین مهد کودک برای فرزند خود، شما را یاری نماید.

برای دیدن بهترین مهد کودک های سراسر ایران می توانید به وبسایت تخصصی کودکان وولک مراجعه نموده و متناسب با معیار های مد نظر خود، مهد کودک ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین آن را برای فرزند خود انتخاب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی دختر کفشدوزکی / نقاشی زنبور عسل / نقاشی

 

یکی از کارتون های جذابی که کودکان آن را تماشا می کنندو برایشان جذاب است و شخصیت جالب و هیجان انگیزی برای کودکان دارد، دختر کفشدوزکی است. برای همین علاقه ای که به این شخصیت دارند می توانند نقاشی دختر کفشدوزکی را نیز بکشند و آموزش آن را در وولک تماشا کنند. یکی از کارای که کودکانم در خانه سرگرم می کند، کشیدن نقاشی های جذاب و جالب است. از آنجایی که این شخصیت برای آن ها بسیار جالب و هیجان انگیز است، می توانند آن را در خانه حتی اگر سخت هم باشد با کمک ویدئوی وولک بشکند.

تماشای ویدئوی نقاشی زنبور عسل در وولک کاملا رایگان است و کشیدن آن به صورت ساده و رایگان به کودکان داده می شود. تماشای ویدئوی نقاشی زنبور عسل می تواند بسیاری از هزینه ها را نیز کاهش دهد و هزینه کلاس های آموزشی نیز حذف شود. کشیدن نقاشی زنبور عسل آنقدر ساده است که کودک نیازی به کمک کسی برای کشیدن آن ندارد و می تواند این نقاشی را به راحتی بکشد و همچنین برای دوران مدرسه هم می تواند در مورد حشرات اطلاعات داشته باشد. اطلاعاتی که بوسیله نقاشی ها بدست می آورد می تواند در دوره تحصیل برای او یادگیری را آسان تر کند البته بسیاری از معلمان هم این کار را در مدرسه انجام می دهند.

شما می توانید ایده نقاشی ساده به کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود. در سن بین دو و سه سالگی کودک شما سعی می کند تا اشکال متفاوتی بسازد و بیشتر به تصویرسازی ذهنی روی می آورد تا کشیدن نقاشی از روی طرح نقاشی کودکانه. همچنین با استفاده از طرح نقاشی رنگی می تواند در سن کم با رنگ ها آشنایی بیشتری پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کاردستی مکعب بی نهایت / کاردستی موتور / https://www.voolak.com

 

برخی از کاردستی ها بسیار خلاقانه طراحی شده اند و برای کودکان و حتی بزرگ تر ها جذاب اند. کاردستی مکعب بی نهایت هم یکی از این نوع کاردستی ها است و کودکان برای ساخت ان حوصله بسیاری را خرج می کنند. زیرا نتیجه این کاردستی، بسیار جذاب و هیجان انگیز است. با ما همراه باشید تا کاردستی مکعب بی نهایت را بسازیم و کودکان خود را تشویق به ساخت کاردستی های بهتر کنیم. شاید ساخت کاردستی ساده مکعبی بی نهایت باعث شود کودک به خلاقیت و استعداد بیشتر و بهتر تشویق شود.

همانطور که گفته شد یکی از جذاب ترین کاردستی ها که حتی برای بزرگسالان نیز جذاب و جادویی است، همان کاردستی مکعب بی نهایت یا جادویی است. کودکان با کشیدن این کاردستی ها احساس خوبی پیدا می کنند.  کاردستی مکعب بی نهایت از آن جایی که می تواند برای کودکان جالب باشد تخیل و خلاقیت آنها را نیز افزایش می‌دهد. پس از ساخت کاردستی مکعب بی نهایت، با نشان دادن آن به بزرگتر ها حس بزرگ بودن به کودک دست می دهد و همین حس موجب رشد رفتاری او در میان اجتماع می گردد.

کاردستی موتور می تواند برای بازی استفاده شود یا به عنوان کادو به دیگران هدیه داده شود. کاردستی موتور که به دست کودکان ساخته می شود ارزش معنوی بسیاری دارد زیرا ساختن آن کار راحتی نیست و کودک می تواند با آن احساس بزرگ بودن داشته باشد. کاردستی موتور که برای پسران جذابیت بیشتری دارد می تواند اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد و به نوعی به هم سالان خود ثابت کنند که از پس کار های این چنین بر می آیند. کاردستی موتور می تواند حس خلاقیت را در کودکان پرورش دهد و تخیلات آن ها را بر انگیزدو با یان موتور میتوان به هدف های بزرگتری فکر کرد مثلا موتوری حکه آرزوی داشتن آن را دارند را بسازند تا در نهایت زمانی که توان خرید آن را داشتند به خود ببالند که موتور کودکی خود را خریدند.

با مراجعه به وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com می توانید به همه ی سرگرمی هایی که برای فرزندتان مفید است، به راحتی و کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()